Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

My addiction..


My addiction..


Σε μια περιγραφή για τον εαυτό μου στο ιστολόγιο ανέφερα τον εθισμό μου στα μαρκαδοράκια stabilo.
Ναι, αυτά που οι φήμες λένε ότι τρώω.

Ίσως νομίζετε ότι υπερβάλλω, αλλά ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ τα έχω σε όλα τα χρώματα και κάθε χρόνο αγοράζω ξανά ό,τι τελειώνει, συμπληρώνοντας ξανά τη συλλογή μου.

Σε αυτή την εξεταστική χάλασα πάλι καμιά δεκαριά διαβάζοντας -βλέπετε έχω τη συνήθεια όταν διαβάζω να σημειώνω τα πάντα δίπλα στο κείμενο- σε όλες τις αποχρώσεις του μπλε/γαλάζιου, σε βεραμάν, κόκκινο, μωβ και προσφάτως φούξια.
Έπρεπε να με δείτε.. Με τις πιτζάμες -σορτσάκι/μπλουζάκι- ένα πρόχειρο κότσο κι ένα βεραμάν μαρκαδοράκι περασμένο μέσα απ' τον κότσο( σε φάση “η ιστορία μιας γκέισας” λέμε) ένα μπλε μαρκαδοράκι στο χέρι μου και ένα γαλάζιο στο κρεβάτι δίπλα μου. Είμαι τυχερή, γιατί οι φίλες μου με αγαπούν αρκετά ώστε να μη με βγάλουν φωτογραφία -η εικόνα υπάρχει πλέον μόνο στη μνήμη μας.
Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί με αυτή τη φωτογραφία θα με εκβίαζαν μια ζωή...

Αν η stabilo ανακήρυσσε καταναλωτή της χρονιάς το βραβείο θα το κέρδιζα εγώ -μαζί με την ένδειξη “Ευεργέτης”.

Έτσι, λοιπόν, κι εγώ -βρίσκοντας αυτή την υπέροχη φωτογραφία που μοιάζει πολύ με τη δική μου συλλογή- αποφάσισα να κάνω ένα μικρό αφιέρωμα με τοποθέτηση προϊόντος (Stabilo) για να μοιραστώ μαζί σας τον -ευτυχώς ακίνδυνο- εθισμό μου.

Επόμενη στάση: Σεπτέμβριος2012 – Εξεταστική/κολαστήριο
must have: μπλε(σε όλες τις αποχρώσεις), κόκκινο, βεραμάν, φουξ, μωβ stabilo

Wake me up when September ends...




2 σχόλια:

  1. χαχαχα. :)
    εθισμόος!
    ειχα και εγώ κόλλημα μέχρι τριτη λυκείου^ μετά τα σταμάτησα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλος εθισμός, ειδικά αν γράφεις πολύ όπως εγώ ;))
      Πλέον δε μπορώ να γράψω με κάτι διαφορετικό..:Ρ

      Διαγραφή