Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Μύρισε Οκτώβρης...

EDITORIAL

Καλό μήνα!ღ


Ο Σεπτέμβρης μας αποχαιρέτισε χθες με...πάταγο, ή για να είμαι πιο ακριβής με μια καταιγιστική νεροποντή. Δέντρα έπεσαν, οι δρόμοι γέμισαν πέτρες, ο άνεμος σάρωσε τα πάντα στο πέρασμα του. Ευτυχώς στο δικό μου σπίτι δεν είχαμε καμία σοβαρή ζημιά.. Ο Σεπτέμβριος αποχώρησε για να πάρει τη θέση του σήμερα ένας Οκτώβριος μ' ένα αινιγματικά ηλιόλουστο χαμόγελο. Ξέρετε, αυτή η λιακάδα μετά την καταιγίδα που συνήθως προοιωνίζει κι άλλες... Ήρθε, λοιπόν, κι αυτός ο μήνας κι έσπευσαν όλοι να γράψουν για χειμώνα σε στάτους και αναρτήσεις. Αν και το θεωρώ λίγο υπερβολή -είμαστε ακόμη στη μέση του φθινοπώρου άλλωστε- ως γνήσιο παιδί του χειμώνα τον αγκαλιάζω και καλοδέχομαι τις μέρες που θα περάσω χουχουλιάζοντας με την κουβερτούλα μου και μ' ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα(ή τσάι), βλέποντας ξένες σειρές ή ακούγοντας απαλή μουσική στο ίντερνετ(στο stereomood ή στον αγαπημένο μου σταθμό easy97,2) και γράφοντας αναρτήσεις για το πολυαγαπημένο μου blog. Κι αν δεν έχω ίντερνετ μ' αρέσει να τα κάνω όλα αυτά με τη μουσική υπόκρουση των αγαπημένων μου playlist στον υπολογιστή και γράφοντας ιστορίες ή αναρτήσεις που (κάποτε) μπορεί να ανεβάσω. Ή με τη συντροφιά ενός βιβλίου. Ή έστω χαζεύοντας τη βροχή έξω απ' το παράθυρο αγκαλιά με το γάτο μου... Καλό χουχούλιασμα εκεί στη μπλογκόσφαιρα!♥

4 σχόλια:

  1. Πωπω! Ολες οι σκηνες που περιγραφεις μου δημιουργησαν μια τοσο υπεροχη αισθηση! Αντε να αρχισει το χουχουλιασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λιζάκι μου..βιαζόμαστε να χουχουλιάσουμε μου φαίνεται..μπήκε ο Οκτώβρης με τις βροχούλες του κι εσύ μας κάνεις δώρο μιά πολύ γλυκιά ανάρτηση για να μας προετοιμάσεις..κάπως έτσι περνάω κι εγώ τις φθινοπωρινές μέρες με τον easy μου κι εγώ με τη soft μουσική αλλά και με τον red να με ξεσηκώνει και λίγο..διαβάζοντας και κάποιο βιβλίο,χαζεύοντας κάποιο μου ποίημα η..............εδώ είναι η διαφορά μας παίζοντας με την Cyndie μου το μικρό μου σκυλάκι..γατούλα εσύ.σκυλίτσα εγώ πάντως με ζωάκι χαλαρώνουμε..καλό χουχούλιασμα λοιπόν και με χαμόγελο..υπέροχο..με χαλάρωσες πραγματικά..καλό σου απογευματάκι Λιζάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως λατρεύω τα ζώα -και είχα και σκυλιά και γάτες- οπότε έχω μάθει από μικρή να χουχουλιάζω με μια μικρή τριχόμπαλα!!!
      καλά να περνάς γλυκιά μου!

      Διαγραφή