Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Cogito ergo sum

EDITORIAL

«Εκεί που δεν το περιμένουμε, η ζωή μας βάζει σε μία δοκιμασία για να τεστάρει το θάρρος μας και την προθυμία μας να αλλάξουμε. Σε μία τέτοια στιγμή, δεν έχει νόημα να προσποιούμαστε ότι δεν έγινε τίποτα ή να λέμε ότι δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι. Η πρόκληση δεν θα περιμένει. Η ζωή δεν κοιτάζει πίσω. Μία εβδομάδα είναι παραπάνω από αρκετός χρόνος για να αποφασίσουμε αν θα αποδεχτούμε ή όχι το πεπρωμένο μας».

Paulo Coelho



Επιτρέπεται να πάρεις το χρόνο σου για να σκεφτείς.. Επιβάλλεται να πάρεις γρήγορα μια απόφαση.
Στην επόμενη ανάρτηση περιμένετε νέα!

2 σχόλια:

  1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά αγαπημένο μου Λιζάκι με υγεία αγάπη αρμονία αισιοδοξία και σούπερ έμπνευση!πολλές φορές η ζωή μας βάζει σε δοκιμασίες!ας έχουμε την ψυχική δύναμη για να συνεχίζουμε να δίνουμε τις μάχες μας που είναι διαρκείς!άργησα να σου ευχηθώ γιατί αντιμετωπίζω προβλήματα υγείας με την μαμά μου και απείχα λίγες μέρες απο τα δρώμενα!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά γλυκιά μου κι ό,τι καλύτερο στη ζωή σου! Εύχομαι να είναι όλα περαστικά.. τα φιλιά και την αγάπη μου! <3

      Διαγραφή