Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Like a boss


Ποιοι απολαμβάνουν τον πρωινό καφέ; Να σηκώσουν το χέρι. Κυρία, κυρία, εγώ κυρία, εγώ!

Ο καφές είναι η αγαπημένη συνήθεια του πρωινού. Δεν υπάρχει πιο χαλαρωτική ιεροτελεστία από αυτή. Στο σπίτι πίνω συνήθως καφέ φίλτρου -με μια κίνηση φτιάχνεις μια ολόκληρη κανάτα. Ακούω το νερό που απορροφάται, τους ατμούς που βγαίνουν απ' την καφετιέρα, τις σταγόνες που πέφτουν μια-μια στην κανάτα και απολαμβάνω τον καφέ πριν ακόμη τον πιω. Σας έχω πει ότι είμαι εθισμένη στον καφέ; Δίπλα μου ένα απολαυστικό κομμάτι σπιτική χορτόπιτα. Σε λίγο θα επιστρέψω στον μαραθώνιο επεισοδίων του Glee, που άφησα προχθές στη μέση. Είχα φτάσει, βλέπετε, στο φινάλε στου 3ου κύκλου κι επειδή ήταν πολύ δυνατό είπα να βάλω μια άνω τελεία, να κρατήσω λίγο ακόμη τη γλυκόπικρη του αίσθηση πριν προχωρήσω στα επόμενα επεισόδια. Ήταν το επεισόδιο της αποφοίτησης των περισσοτέρων, ένα μεταίχμιο στην ιστορία των πρωταγωνιστών. Μου θύμισε πολύ και την ορκωμοσία μου, τον αποχωρισμό μου απ' τις αγαπημένες μου φίλες στην Κομοτηνή και δεν σας κρύβω ότι συγκινήθηκα. Στο τέλος, μάλιστα, δάκρυσα. Γι' αυτό επέλεξα να κρατήσω αυτή την αίσθηση λίγο ακόμη πριν προχωρήσω στα επόμενα. Για μένα ήταν κατά κάποιο τρόπο μια ανάμνηση από Κομοτηνή... Και για του λόγου το αληθές παρακάτω ακολουθεί το επεισόδιο:

2 σχόλια: