Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Υπερβαίνοντας τον εαυτό μου...

EDITORIAL


Με την τελευταία μου ανάρτηση στο Χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα, κατέρριψα το προσωπικό μου ρεκόρ, του 2012. Βλέπετε, δυο χρόνια πριν, κατόρθωσα να δημοσιεύσω σ' εκείνο το ιστολόγιο 17 αναρτήσεις, 17 ολοκληρωμένες δικές μου δημιουργίες, σε ένα μόλις χρόνο. Ίσως να ακούγεται το νούμερο μικρό, καθώς γράφω σχεδόν κάθε μέρα, μα σημαίνει πολλά να έχω κάτι αρκετά ολοκληρωμένο ώστε να δημοσιευτεί και να μην αποτελεί παράλληλα επίλογο που πρέπει να κρατηθεί κρυφός(έχω την κακή συνήθεια να γράφω από νωρίς το τέλος). Έτσι, λοιπόν, από σήμερα -ξημερώματα 10ης Μαΐου 2014- με το ημερολογιακό μου κομμάτι περί συγγραφής, έχω δημοσιεύσει 18 προσωπικές μου δημιουργίες σε ένα μόλις χρόνο -και το έτος, ακόμη, δεν έχει φτάσει καν στη μέση.

5 σχόλια:

  1. Αντε και του μεχρι το τελος του χρονου να τα εχεις πολλαπλασιασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Λιζάκιιι.... Ειμαι σίγουρη ότι μέχρι να τελειώσει ο χρόνος θα τα χεις κάνει διπλάσια τουλάχιστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή