Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Disappearences...

EDITORIAL

There's more I have to say...so much more.


But...I've disappeared.

11 σχόλια:

  1. Θα ξαναεμφανιστεις ελπιζω, ισως λιγο πιο δυνατη και πιο σοφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι το αγαπημένο μου voice over από το Grey's Anatomy..το νιώθω τόσο πολύ...

      Διαγραφή
    2. Αν και δεν το έχω δει...Καταλαβαίνω το γιατί!

      Διαγραφή
    3. Το καλύτερο κομμάτι της σειράς είναι τα voice overs που έχει! ;)

      Διαγραφή
    4. Ax κατάλαβα...Έτσι και στο Dexter... Τα λάτρευα. Τα αγαπημένα μου τα έχω σημειώσει και σε ένα τετράδιο να φανταστείς :P

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα καλά έκανες ;)
      Κι εγώ σημειώνω στο συγγραφικό μου ημερολόγιο ό,τι ξεχωρίζω από voice overs σειρών και γενικότερα quotes που ξεχωρίζω ;)

      Διαγραφή
    6. Ναι ναι! Καλά κάνεις.... Είναι όμορφο όταν τελειώνεις μια σειρά να τα διαβάζεις όλα από την αρχή :)

      Διαγραφή