Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Πράγματα που λένε άτομα που δεν διαβάζουν (και μας εκνευρίζουν)

Σε γενικές γραμμές ο κόσμος αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου χρόνου του στο να κάνει οτιδήποτε άλλο πέρα από το να διαβάζει βιβλία. Γι' αυτό και άτομα που διαβάζουμε πολλές φορές έχει τύχει να ακούσουμε κουφά όταν πρωτογνωρίζουμε κάποιον και του εξομολογούμαστε το τρομερό μας χόμπι, το διάβασμα. Τα παρακάτω κουφά τα έχω ακούσει προσωπικά όλα στις κατά καιρούς γνωριμίες μου και σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας.




"Δεν έχω διαβάσει ποτέ στη ζωή μου τίποτα, και διάβασα αυτό το βιβλίο και το λάτρεψα!"

Ερμηνεία: Πάντοτε σνόμπαρα τα βιβλία και δεν τα πλησίαζα γιατί εγώ δεν είμαι φυτό, ώσπου μια μέρα μου είπε η Ελένη, που της είπε η Ειρήνη, που της είπε η Χαρούλα, που της είπε η Αφροξιλάνθη, πως αυτό το βιβλίο είναι τέλειο γιατί έχει σεξ μέσα και το διάβασα και φτιάχτηκα και το λάτρεψα!
Ποιος το λέει: Κοπελίτσες που περνάνε τις ώρες τους συζητώντας για νύχια, τρέσες, ψεύτικες βλεφαρίδες.. αποκλειστικά!
Ενίοτε το λένε και γυναίκες άνω των τριάντα που τα μόνα βιβλία που βλέπουν είναι τα σχολικά των παιδιών τους.
Τι θα θέλαμε να τους πούμε:


Το να δηλώνεις ότι δεν πλησίασες ποτέ στη ζωή σου βιβλία δεν είναι κάτι προς τιμήν σου για να το λες και να χαίρεσαι, σε κάνει μάλλον να φαίνεσαι χαζή! Το ότι διάβασες αυτό το ένα βιβλίο και το λάτρεψες δεν έχει καμία σημασία σε άτομα που διαβάζουν, γιατί λυπάμαι, αλλά η γνώμη σου δεν έχει καμιά βάση. Θα με πίστευες άμα σου έλεγα ότι το πιο ωραίο φαγητό στον κόσμο είναι το παστίτσιο άμα δεν είχα φάει ποτέ μου πίτσα ή σουβλάκια; Πρότεινε το "εκπληκτικό" βιβλίο σου καλύτερα σε άτομα σαν κι εσένα, εκείνα σίγουρα θα το λατρέψουν!


"Δεν έχω βρεθεί ποτέ μου τόσο κοντά σε τόσο πολλά βιβλία."

Ερμηνεία: Τα ενδιαφέροντα μου ποικίλουν ανάμεσα σε μπουζούκια, αγόρια, μπουζούκια, αγόρια, περισσότερα μπουζούκια και ακόμη περισσότερα αγόρια)
Ποιος το λέει: Εκείνες που τις βλέπεις να κάθονται μέρα νύχτα στα καφέ και να μη μιλάνε η μια στην άλλη. Απλά να κάθονται. Συνήθως με το κινητό στο χέρι σερφάροντας στο facebook, προσπαθώντας να διαλέξουν ανάμεσα στις εκατοντάδες σέλφι τους μια-δυο καλές, φυσικά με ντάκφεϊς για να μαζέψουν λάικ από καμιά εκατοστή λιγούρια.


Τι θα θέλαμε να τους πούμε: Είσαι γλυκούλα κατά βάθος, σα νεογέννητο παιδάκι που μόλις πρωτοαντίκρυσε τον κόσμο. Β και Α, ΒΑ.


"Είναι δυνατόν να ξοδεύεις λεφτά σε βιβλία;"

Ερμηνεία: Τόσα λεφτά που θα μπορούσες να ξοδεύεις για να αγοράζεις δώρα σε μένα εσύ τα δίνεις στα βιβλία; Είναι δυνατόν;
Ποιος το λέει: Το αγόρι σου, εκεί γύρω στα 17-18, εκτός αν είσαι η πρώτη κοπέλα που γνώρισε μέρα, οπότε μπορεί να είναι και μεγαλύτερος.
Τι θα θέλαμε να τους πούμε: 


Δεν σχολιάζω το πού ξοδεύεις τα δικά σου λεφτά, μη σχολιάζεις που ξοδεύω τα δικά μου!


"Τι είμαι για να διαβάζω βιβλία; Αδερφή;"

Ερμηνεία: ανερμήνευτο!
Ποιος το λέει: Τα ζωντόβολα της νέας γενιάς που πολύ φοβάμαι πως αν μια μέρα βρεθούν μπροστά στο κουμπί που καταστρέφει τον κόσμο θα το πατήσουν έτσι για πλάκα, ενώ θα γελάνε σαν τον Ηλίθιο και τον Πανηλίθιο.
Τι θα θέλαμε να τους πούμε:


Grow up!


"Θέλω πολύ να διαβάσω βιβλία, αλλά δεν έχω χρόνο."

Ερμηνεία: Έχω γεμίσει όλο το χρόνο μου με άλλα πράγματα, όπως να δω ταινίες, σειρές, να πάω για καφέ, για ποτό, για φαγητό, να παίξω candy crash και kitchen scrable, να φιλοσοφήσω για τους πάντες και τα πάντα, να παρακολουθήσω το προφίλ της Μαρίας της Πενταγιώτισσας στο facebook που μπορεί να μην είμαστε καν φίλες, αλλά θέλω να δω μπας κι έβαλε καμιά καινούργια φωτογραφία.
Ποιος το λέει: Ανύπαντρες εκεί γύρω στα τριάντα, που νιώθουν πως πρέπει να βιαστούν γιατί τις πήραν τα χρόνια και φοβούνται πως τέτοιου είδους προσωπικές διασκεδάσεις θα τις αποσπάσουν από τη συναρπαστική ζωή που θα τις γνωρίσει τον ένα και μοναδικό! (εξαίρεση οι μαμάδες που όντως δεν έχουν χρόνο γιατί μοιράζονται ανάμεσα σε παιδιά, σπίτι, δουλειά και είναι ηρωίδες, να τα λέμε κι αυτά!)
Τι θα θέλαμε να τους πούμε:


Αν θέλεις να κάνεις κάτι, το κάνεις. Αν δεν θέλεις, ή έστω δεν είσαι σε φάση, δε χρειάζεται να μου δικαιολογείσαι, ούτε κι εγώ μαγειρεύω, τι να κάνουμε!


"Δεν έχω κανένα βιβλίο.. έχεις τίποτα καλό να μου δανείσεις;"

Ερμηνεία: Δεν με ενδιαφέρουν τα βιβλία, αλλά δε θα με χαλούσε να μου χάριζες μερικά να κάνω μια μικρή βιβλιοθήκη να 'χω να λέω.
Ποιος το λέει: Εκείνος ο φίλος ή η φίλη που γενικά σε εκμεταλλεύεται με όποιον τρόπο μπορεί και όταν είδε τη βιβλιοθήκη σου το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε ήταν πως ότι είναι δικό σου είναι και δικό του/της και χάρηκε που έχει τόσο καμμένη/ο φίλη/ο γιατί τώρα δε θα χρειαστεί ποτέ να ξοδέψει λεφτά για βιβλία!
Τι θα θέλαμε να τους πούμε: 


Όχι αγάπη μου, δεν έχω "τίποτα καλό να σου δανείσω"! Έχουμε μια εκπληκτική δανειστική βιβλιοθήκη όμως που έχει ακόμη περισσότερα βιβλία και θα σου τα δανείσει μετα χαράς!


Εσάς τι είναι το πιο τρελό/κουφό/παράλογο που σας έχουν πει άτομα που δε διαβάζουν σχετικά με τα βιβλία; Μοιραστείτε το μαζί μας στα σχόλια ;)

3 σχόλια:

  1. Αχαχααχαχαχα...Πόσο τέεεελειοοο άρθρο!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχα από τα καλύτερα ήταν αυτό που λέει "The problem with stupid people..."
    Χαχαχαχαχχαα
    Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει ο Σαμ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε όντως πολύ πλάκα!
      Ναιιι ναι κι εγώ σ' εκείνη την εικόνα έριξα ένα γέλιο!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Παρόλο που σε κάποια σημεία διαφωνούσα λιγάκι με τη διατύπωση των λέξεων, δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό!
      Κυρίως όταν είδα τον Σαμ μέσα στις εικόνες(αφού είναι βιβλιοφάγος το παιδί, τι να λέμε τώρα...)!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα...είναι είναι αυτός.... χαχαχα..ντάξει δεν πειράζει το κύριο νόημα ήταν πολύ πετυχημένο!

      Διαγραφή