Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

#Γενεθλιάζω

EDITORIAL

4 Δεκεμβρίου 2014
4:12 π.μ.



Είναι επίσημο! Εδώ και τέσσερις περίπου ώρες, έχω διαβεί το κατώφλι του 23ου Δεκέμβρη της ζωής μου(μεταξύ μας, εγώ λέω να γιορτάσω για τρίτη φορά τα 21). Συναισθήματα ανάμικτα και, για να είμαι ειλικρινής, τα φετινά μου γενέθλια λόγω εξετάσεων δεν είναι και πολύ "γιορτινά" είναι όμως γενέθλια, άρα άξιζαν ένα φόρο τιμής(ή καλύτερα ένα φόρο αλκοόλ).

Κάπως έτσι αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα του διαβάσματος: να φάω τις λιχουδιές(έπονται λεπτομέρειες) που ετοίμασα και να πιω και το επιβαλλόμενο ποτό(ή μήπως να πνίξω τον πόνο μου στο αλκοόλ που μεγαλώνω τόσο γρήγορα πριν προλάβω να κάνω τα μισά απ' όσα ονειρεύομαι;) βλέποντας το νέο επεισόδιο της αγαπημένης μου σειράς(Supernatural). Βεβαίως, μετά το τέλος του επεισοδίου δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό να μπω να γράψω δυο λόγια και στον "μικρό μου παράδεισο" που τον έχω παραμελήσει τώρα τελευταία..

Χρόνια μου πολλά, λοιπόν, να με χαιρόσαστε (χιχι) και πάνω απ' όλα καλή μου επιτυχία στον αγώνα που κάνω αυτή τη στιγμή(μην κουράζεστε, τα εύχομαι μόνη μου στον εαυτό μου).


Μίνι εορταστικό μενού ή αν θέλετε μαγειρικές μεταμεσονύκτιες εμπνεύσεις απόψε με τη συνοδεία του κατεξοχήν αλκοολούχου ποτού του χειμώνα(και βέβαια μιλάω για το ουίσκι). Η μικρή ποικιλία που ετοίμασα περιλαμβάνει λουκάνικα τυλιγμένα σε αφράτη σπιτική ζύμη(γνωστά και ως pigs in a blanket ή όπως προτιμώ εγώ να τα αποκαλώ για Supernatural λόγους pigs in a poke) δυο μικρά πιτσάκια(με ζύμη που περίσσεψε), πατάτες γεμιστές(ογκρατέν) και τηγανιτό κουνουπίδι. Όπως καταλαβαίνετε το φαγητό απόψε ήταν στη φιλοσοφία του junk food(ε όσο να 'ναι SPN με prosciutto δεν πάει) και όχι δεν ντρέπομαι καθόλου! Χα χα χα χα χα


Το "εορταστικό" μενού:

Pigs in a blanket και ατομικά pizzaκια
Πατάτες au gratin
Τηγανιτό κουνουπίδι

Happy Birthday to me!

3 σχόλια:

  1. Γλυκό μου Λιζάκι χρόνια σου πολλά και πάλι! Εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα και πολύ Καλή Επιτυχία στις εξετάσεις....Φιλάκια πολλά πολλά <3 :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό μου κοριτσάκι! <3
      Κι εσύ ό,τι ποθείς, με υγεία πάνω απ' όλα! Να χαμογελάς πάντα!

      Διαγραφή