Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Ho Ho Ho ☃

EDITORIAL

Christmas's not near, it's here!!!

Ξημερώνει παραμονή Χριστουγέννων κι έχω επισήμως καθυστερήσει να μπω στο πνεύμα των ημερών..
Λόγω εξετάσεων, μέχρι και την εβδομάδα που μας πέρασε ήμουν η θηλυκή έκδοση του Grinch, του μοχθηρού πλάσματος, με την αξιοπερίεργη εμφάνιση, που προσπάθησε να κλέψει τα Χριστούγεννα των Whos, κατοίκων της πόλης Who-ville στο παραμύθι του Dr Seuss "How the Grinch Stole Christmas!". Βλέπετε, για έναν ανεξήγητο λόγο ("Να είναι άραγε στραβά βιδωμένο το κεφάλι στο σώμα του; Μήπως τον έσφιγγαν τα παπούτσια; Ίσως να φταίει που η καρδιά του ήταν δυο νούμερα μικρότερη απ' το κανονικό") το Grinch μισούσε τα Χριστούγεννα και τον ενοχλούσαν οι χαρούμενες φωνές που τραγουδούσαν και γιόρταζαν, έτσι αποφάσισε πως πρέπει να σταματήσει τα Χριστούγεννα εκείνη τη χρονιά. "Τότε του ήρθε μια ιδέα! Μια απαίσια ιδέα! Το Grinch σκέφτηκε μια υπέροχη απαίσια ιδέα!" Αποφάσισε να καταστρέψει τα Χριστούγεννα για όλους τους κατοίκους της πόλης "κλέβοντάς" τα....
Το παραμύθι είναι έμμετρο και ξεκινά ως εξής:

Every Who
Down in Who-ville
Liked Christmas a lot... 
But the Grinch
Who lived just north of Who-ville,
Did NOT!

Κάπως έτσι, συνειδητοποίησα κι εγώ ότι είναι καιρός να γιορτάσω τα Χριστούγεννα -ή για την ακρίβεια ότι άργησα πολύ να τα γιορτάσω φέτος! Ήρθε ο καιρός να ντύσω το ιστολόγιο μου γιορτινά και να φτιάξω λίγο το κλίμα με πιο χαρούμενες αναρτήσεις -σας έχω πει ότι τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή; Ήρθε η ώρα να γεμίσει το ιστολόγιο χιόνι, γιρλάντες, και ενοχλητικά χαρούμενους ανθρώπους!
Δύο τρόποι υπάρχουν να μπεις στο πνεύμα των εορτών: ο πρώτος είναι να καταναλώσεις τιτάνιες ποσότητες χριστουγεννιάτικων γλυκών, κάτι που έχω ήδη αρχίσει από την Παρασκευή το βράδυ που αξιωθήκαμε να φτιάξουμε με τη μαμά μου τα πρώτα σπιτικά μελομακάρονα που παρήγαγε αυτό το σπίτι(αναβλητικότητα, όχι ανικανότητα! χαχαχα). Τα μελομακάρονα υπέροχα, πλην μιας μικρής λεπτομέρειας -που δεν είχε τόση σημασία. Η συνταγή, μάλιστα, που ακολουθήσαμε ήταν αρκετά "ευωδιαστή", με γενναίες ποσότητες μπαχαρικών, όπως το γαρύφαλλο και η κανέλα, με αποτέλεσμα η γεύση τους να θυμίζει κάτι από τα πολυαγαπημένα μου Lepkuchen, τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα από τη Γερμανία (ή Gigerbread, όπως ονομάζεται η αγγλική εκδοχή).
Όπως, όμως, ήδη είπα, υπάρχουν δύο τρόποι και ο πρώτος είναι μισός, αν δεν ακολουθήσει ο δεύτερος.. Ποιος είναι αυτός; Ο πιο καθιερωμένος τρόπος να μπεις στο (οινο)πνευμα των γιορτών είναι φυσικά το αλκοόλ. Σε ζεσταίνει, σου φτιάχνει το κέφι, σε κάνει πιο δεκτικό στις χριστουγεννιάτικες "τζιριτζάντζουλες" -τόσο που θες κι εσύ να γεμίσεις το σπίτι σου λαμπιόνια που θα φωτίζουν το χώρο και τις καρδιές με τα ζωηρά τους χρώματα, να αλλάξεις ήχο κλήσης στο κινητό και να βάλεις κάτι χριστουγεννιάτικο. Είναι η μόνη περίοδος που απενοχοποιούνται και τα μικρά "παραστρατήματα" και κανείς δεν σε παρεξηγεί αν πιεις ένα ποτηράκι παραπάνω..
Έτσι κι εγώ αποφάσισα να πιω γουλιά-γουλιά το (οινο)πνευμα των Χριστουγέννων απόψε, επιλέγοντας ένα ποτό που πάντα ήθελα να δοκιμάσω, μα δεν μου είχε δοθεί ποτέ η ευκαιρία. Όσοι παρακολουθείτε ξένες σειρές, θα έχετε συναντήσει στα χριστουγεννιάτικα επεισόδια τους πρωταγωνιστές να πίνουν ένα κρεμώδες ποτό που μοιάζει με γάλα. Το Εggnog είναι ένα ρόφημα που φτιάχνουν στις ΗΠΑ και τον Καναδά την περίοδο των Χριστουγεννών(από τις Ευχαριστίες και μετά). Το ρόφημα αυτό συναντάται σε δύο μορφές: παρθένο -μη αλκοολούχο- και "πειραγμένο" -με προσθήκη αλκοολούχων ποτών στο ρόφημα.
Συναντώντας το, λοιπόν, εδώ και τόσο καιρό σε αμερικάνικες σειρές, ήμουν αποφασισμένη να το δοκιμάσω, αλλά ποτέ δε μου δόθηκε η ευκαιρία να κάτσω να το φτιάξω. Φέτος τελικά το πήρα απόφαση κι έφτιαξα μια μικρή παρτίδα, ίσα-ίσα για δοκιμή. Μάλιστα, αυτό ακριβώς το χριστουγεννιάτικο ποτό πίνω ενώ γράφω αυτές τις λέξεις(συνταγή θα ακολουθήσει σε επόμενη ανάρτηση).
Η γεύση του ιδιαίτερη... Αν σου αρέσει το γάλα -όπως εγώ που συναγωνίζομαι τα μοσχαράκια σε κατανάλωση γάλακτος- θα το λατρέψεις! Είναι σαν να πίνεις πουτίγκα με αλκοόλ! Προσοχή, όμως, γιατί το συγκεκριμένο ποτό είναι "γλυκαντζούρα" και ως γνωστόν τέτοια ποτά "βαράνε" άσχημα -ιδίως αν η δόση αλκοόλ στο ποτήρι σας είναι "γενναία". 
Γι' αυτό με μέτρο, γιατί μπορεί να καταλήξετε κάπως έτσι:


9 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχαχααχα...Λιζάκι, πολύ όμορφο άρθρο!
    Δυστυχώς δεν μπορώ να δοκιμάσω το Eggnog γιατί γενικά δεν πίνω γάλα. Οπότε πίνε διπλές ποσότητες και για μένα :P
    Όσο για τη Χριστουγεννιάτικη φωτογραφία που στόλισε και το blog σου...Έχω να πω πως είναι υπέροχηη..χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίνοντας από τα γούστα της μαμάς μου(που σιχαίνεται το γάλα), αν δεν πίνεις γάλα, αλλά τρως γαλακτοκομικά ίσως και να σου αρέσει -τουλάχιστον εμένα μου βγάζει περισσότερο πουτίγκα, λόγω του αυγού, παρά γάλα και το αλκοόλ αλλοιώνει πολύ τη "γαλατίλα"(βέβαια δεν μοιράστηκα το "κοκτέιλ" μου, οπότε δεν ξέρω στα σίγουρα αν θα της άρεσε). Προβλέπω, όμως, ακόμη και να μπορείς να το πιεις, να μην αντέξεις να βράσεις το γάλα για να το φτιάξεις! χαχαχαχαχα

      Όσο για τη φωτογραφία, δεν έχω λόγια..στο τουίτερ δεν μου πάει η καρδιά να τη βγάλω ακόμα! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ισχύει...Και μόνο από τη μυρωδιά του βραστού :P
      Καλά η φωτογραφίααα!! Είναι τέλειοοοοτατηηη!!!!

      Διαγραφή
    3. Ένα σου λέω: δε θες εμένα για κόρη! :Ρ

      Με τη μάνα μου "μαλώνουμε" επειδή πχ πίνω γάλα το απόγευμα και δε θέλει να το βλέπει κι εγώ της λέω "τι άπονη μάνα είσαι εσύ; αντί να μου λες πιες το γάλα σου, με μαλώνεις κι από πάνω που πίνω" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    4. Αχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα... Ντάξει την καταλαβαίνω....Γάλα και αυγό είναι τα δύο πράγματα που πραγματικά δεν μπορώ ούτε να τα μυρίσω...χαχαχαχααχααχαχα...
      Τι τραβάς και εσύ καημένο παιδί :P

      Διαγραφή
    5. Της αναγνωρίζω τουλάχιστον ότι μου έκανε γάλα όταν ήμουν μικρή!
      (αν και μου είπε πως όταν άρχισα να τρώω κρέμες μόνο πάρτι δεν έκανε που απαλλάχτηκε απ' το μαρτύριο του γάλακτος όλη μέρα χαχαχαχαχα)

      Αααα! Και που φτιάχνει δική της μπεσαμέλ για το μουσακά και το παστίτσιο!

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ...Καλούλα!
      Αααα ντάξει μπεσαμέλ ότι και να έχει μέσα.....δεν γίνεται να μην τη φτιάχνεις όταν καταλήγει σε ένα τόσο νόστιμο φαγητό όπως ο μουσακάς ή το παστίτσιο.....

      Διαγραφή
    7. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ο σκοπός αγιάζει τα μέσα όταν πρόκειται για παστίτσιο :Ρ

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχααχα..Ακριβώως !! αχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή