Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

The monster within

'Mini Halloween', το αποψινό μας αφιέρωμα. 
Με άλλα λόγια, το ιστολόγιο διασκεδάζει αυτή την Παρασκευή, 13η του μηνός, με μικρές ιστορίες "τρόμου".

Το προηγούμενο quiz μας πληροφόρησε για το τέρας που κρύβεται κάτω απ' το κρεβάτι μας, αλλά ποια είναι η αλήθεια σχετικά με το τέρας που κρύβουμε μέσα μας; Το quiz με τίτλο "What Famous Monster Are You?" μας αποκαλύπτει ποιο διάσημο τέρας είμαστε εμείς οι ίδιοι.

Απ' ότι φαίνεται, το δικό μου τέρας είναι ο λυκάνθρωπος.
Σίγουρα όχι το "καλύτερο" μου, αλλά η περιγραφή μου στην απάντηση ως το πιο "freespirited" τέρας απ' όλα, μού ταιριάζει πολύ..

Werewolf
You're the top of the food chain baby! Those Vampires may think they are in charge, but we know who is really the baddest monster on the block! You love the outdoors and are about as freespirited as they come. You bow to no one, except maybe the guy with the silver bullets. Let the beast run free!

Let's Go Take A Howl At That Moon...

5 σχόλια:

  1. Χαχαχααχαχαχ...Και εμένα Λυκάνθρωπος μου βγήκεε χαχαχχα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε freespirited τέρατα, τι να κάνουμε;
      (μεταξύ μας, πιο πολύ για Deanmon μας κόβω, παρά για λυκανθρώπους!)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα ισχύεει..και εγώ αυτό σκεφτόμουν :P

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχαχα έεεεεεελα, δεν το πιστεύω :Ρ

      Διαγραφή