Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

It's alive!

'Halloween', το αποψινό μας αφιέρωμα. 
Με άλλα λόγια, το ιστολόγιο διασκεδάζει το μυστικισμό της γιορτής, με μικρές ιστορίες "τρόμου". 

Ντύνω το ιστολόγιο και τη φωνή μου μ' ένα σκοτεινό πέπλο ποεϊκού μυστηρίου και προχωρώ το αφιέρωμα ένα βήμα παραπέρα. Αναδημοσιεύω ανάμεσα στα τερατο-quiz και μερικές "τρομακτικές ιστορίες" που θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουν τις τρίχες του αυχένα σας να σηκωθούν. Σαν το κοράκι του ποιήματος του Πόε, χτυπούν κι αυτές επίμονα τις οθόνες σας...

Απόψε θα είμαι ο ξεναγός σας. Μαζί θα ταξιδέψουμε στον κόσμο των σκιών. Φανταστείτε μια -βγαλμένη από film noir- μαυροντυμένη γυναικεία φιγούρα, μ' ένα μαύρο πλατύγυρο καπέλο. Μια femme fatale. Θα είμαι καλύτερη στη δουλειά μου αν με βλέπετε έτσι. Κάτω απ' τη σκιά του καπέλου μου, σας κοιτώ με ένα πολύ έντονο βλέμμα. Η φωνή μου, σαν σειρήνα, σας δένει με τα μάγια της και σας παρασύρει στο ερεβώδες σκοτάδι. Σας περικυκλώνει ο καπνός του τσιγάρου μου. Μη νιώθετε άβολα, είναι όλα μέρος του show. Στα κόκκινα σαν αίμα χείλη μου, ένα αδιόρατο μειδίαμα. Αυτό ίσως θα έπρεπε να σας τρομάζει. Θα προσπαθήσω να σταθώ καλός αφηγητής. Θα σας κάνω και να γελάτε πού και πού. Ή να ακούτε μακάβρια γέλια από το πουθενά.

Ελπίζω να μη φοβάστε...

Αγνοήστε το γέλιο μου.

Το αφιέρωμα Halloween πλησιάζει στο τέλος του.

Ύστερα από -μέχρι στιγμής- 66 εορταστικές αναρτήσεις 
και από το στοίχειωμα ολόκληρης της μπλογκόσφαιρας
το φετινό αφιέρωμα κάνει τα τελευταία του βήματα
μ' εμένα, τη σιβυλλική σας ξεναγό σε τούτη τη βραδιά τρόμου, να προσπαθώ να πολεμήσω τη νύστα και την κούραση και να "τρυπώσω" ύπουλα μερικές ακόμη σκοτεινές αναρτήσεις στο ιστολόγιό μου.


Σαν ένας άλλος Frankenstein ξεφωνίζω "Είναι ζωντανό!"
καμαρώνοντας για το πιο μακροσκελές και πιο creepy αφιέρωμα που έχω κάνει 
τα τελευταία πέντε χρόνια που οι αναρτήσεις μου σας κρατούν παρέα.

Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών πέτυχα το ακατόρθωτο:
Το σύνολο των ετήσιων δημοσιεύσεών μου ξεπέρασε τις 300,
επίτευγμα που μέχρι πρόσφατα θεωρούσα αδύνατον!


Δεν είναι ώρα για συγκινήσεις, όμως.
Η νύχτα ακόμη καλύπτει τη μπλογκόσφαιρα.
Πολλά μπορεί να γίνουν μέχρι την ανατολή.


Επιστρέφουμε στη ροή του προγράμματός μας.
Είμαι ξανά η ξεναγός σας.
Κρύβω τα μάτια μου πίσω από ένα βέλο
και μαζί τους την αλήθεια για τον προορισμό μας.
Η μακάβρια συντροφιά σας επέστρεψε
και κρύβει τόσα μυστικά όσα και στην αρχή του αφιερώματος.

Σκοτάδι μας κυκλώνει
και μέσα σε αυτό διακρίνονται μορφές.
Απόκοσμες, απειλητικές.
Είναι οι φίλοι μου.
Οι άγνωστοι συνοδοί μας καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας.


Ελπίζω να μη φοβάστε.
Δεν θα σας πειράξουν.
Πολύ.

Μην τρέχετε.
Τους προκαλείτε.
Δεν υπάρχει διαφυγή.

Τώρα πια είναι αργά...
Σας έχουν γνωρίζει.
Και θα σας ακολουθούν για πάντα.
Μέχρι να γίνετε δικοί τους.

Ένα μειδίαμα αχνοφαίνεται στα χείλη μου
σαν υπόσχεση τραγωδίας και ολέθρου.
Σας είπα ότι θα έπρεπε να σας ανησυχεί το γέλιο μου...

Στο σημείο αυτό ίσως θα έπρεπε να σας ενημερώσω ότι το αφιέρωμα δεν θα τελειώσει ποτέ.
Απλώς θα κοιμηθεί μονάχα.
Και με το πέρας ενός έτους θα ξεπηδήσει ξανά στις οθόνες σας.
Το ετήσιο ραντεβού σας με το τρομακτικό και το μακάβριο.
Αγνοήστε το γέλιο μου.


Happy Halloween!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου