Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Night-time visitors

'Halloween', το αποψινό μας αφιέρωμα. 
Με άλλα λόγια, το ιστολόγιο διασκεδάζει το μυστικισμό της γιορτής, με μικρές ιστορίες "τρόμου". 

Ντύνω το ιστολόγιο και τη φωνή μου μ' ένα σκοτεινό πέπλο ποεϊκού μυστηρίου και προχωρώ το αφιέρωμα ένα βήμα παραπέρα. Αναδημοσιεύω ανάμεσα στα τερατο-quiz και μερικές "τρομακτικές ιστορίες" που θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουν τις τρίχες του αυχένα σας να σηκωθούν. Σαν το κοράκι του ποιήματος του Πόε, χτυπούν κι αυτές επίμονα τις οθόνες σας...

Απόψε θα είμαι ο ξεναγός σας. Μαζί θα ταξιδέψουμε στον κόσμο των σκιών. Φανταστείτε μια -βγαλμένη από film noir- μαυροντυμένη γυναικεία φιγούρα, μ' ένα μαύρο πλατύγυρο καπέλο. Μια femme fatale. Θα είμαι καλύτερη στη δουλειά μου αν με βλέπετε έτσι. Κάτω απ' τη σκιά του καπέλου μου, σας κοιτώ με ένα πολύ έντονο βλέμμα. Η φωνή μου, σαν σειρήνα, σας δένει με τα μάγια της και σας παρασύρει στο ερεβώδες σκοτάδι. Σας περικυκλώνει ο καπνός του τσιγάρου μου. Μη νιώθετε άβολα, είναι όλα μέρος του show. Στα κόκκινα σαν αίμα χείλη μου, ένα αδιόρατο μειδίαμα. Αυτό ίσως θα έπρεπε να σας τρομάζει. Θα προσπαθήσω να σταθώ καλός αφηγητής. Θα σας κάνω και να γελάτε πού και πού. Ή να ακούτε μακάβρια γέλια από το πουθενά.

Ελπίζω να μη φοβάστε...

Αγνοήστε το γέλιο μου.

Halloween απόψε και μια επίσκεψη από το υπερπέραν επιβάλλεται. Κι επειδή μία ανάλογη επίσκεψη μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες εκπλήξεις το quiz με τίτλο "Which Hogwarts Ghost Is Going To Haunt You This Halloween? " σας προετοιμάζει για το νυκτερινό σας "απρόσκλητο καλεσμένο". Το δικό μου αποτέλεσμα είναι κάτι στο οποίο ελπίζει κάθε επίδοξος Gryffindor. 
Ο επίτιμος καλεσμένος του ιστολογίου για απόψε είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου φαντάσματα από το μαγικό κόσμο του Harry Potter, οποίος μάλιστα απεβίωσε σαν σήμερα, την ημέρα του Halloween του 1492. Πρόκειται για τον Sir Nicholas de Mimsy-Porpington, το πνεύμα που στοιχειώνει τον πύργο του Γκρίφιντορ, έναν γαλαζοαίματο που είναι τόσο μπροστά που δεν τον πτόησε ο θάνατος(ακόμη κι αν ήτο κομμάτι περίπλοκος και με μια ολίγον τι ντροπιαστική για εκείνον συνέπεια -έναν σχεδόν αποκεφαλισμό)..ίσα-ίσα τον γιορτάζει κάθε χρόνο διοργανώνοντας το πιο περιβόητο πάρτι φαντασμάτων του Hogwarts: τα γενέθλια του θανάτου του! 
Ο λόγος φυσικά για τον Σχεδόν Ακέφαλο Νικ.
Ποιος ξέρει; Ίσως ανοίξει η Κάμαρα με τα Μυστικά απόψε...

You will be visited by Nearly Headless Nick


You will be lucky enough to receive a visit from Nearly Headless Nick this Halloween, the gallant victim of a botched execution. He may drone on about his life story for a bit too long but he will also be there to ward off any other spirits who try and come your way. 

Don't look for me tonight. I'll be at Sir Nicholas' Deathsday party.

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Υψηλοί προσκεκλημένοι χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ναιιιιι ελπίζω του χρόνου να τον πείσω να με πάρει μαζί του στο Χόγκουαρτς χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Xaxaxaxaxa μακάρι μακάρι μακάαριι <3
      Φύλαξε μου μια κουκέτα :P

      Διαγραφή
    4. Θα σε βάλω στις αποσκευές μου! 1μιση μέτρο άνθρωπος χωράς άνετα χαχαχαχαχαχαχαχαχα <3

      Διαγραφή
    5. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑ δεν θα διαφωνίσω......αχαχχααχαχχααχαχχαα :P

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα έχει και τα καλά του να είσαι μινιόν

      Διαγραφή
    7. Οι κοντοί μια μέρα θα κατακτήσουν τον κόσμο, να μου το θυμηθείς :Ρ

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα εμείς του μετρίου αναστήματος να δω τι θα κάνουμε που δε θα ανήκουμε πουθενά :Ρ

      Διαγραφή
    9. Σας προτείνω να έρθετε με το μέρος μας... Γιατί είμαστε αδίστακτοι :P

      Διαγραφή
    10. Εγώ θεωρώ επισήμως τον εαυτό μου "ημι-κοντή".
      Πίστευα ότι είμαι κοντή μέχρι που γνώρισα συμφοιτήτριες μου κάτω του 1.60 και κατάλαβα ότι το 1.66 μου είναι νορμάλ χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    11. ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑ παραείναι νορμάλ!!!!

      Διαγραφή