Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

1000 freaking posts!

EDITORIAL


Μια ευχάριστη έκπληξη μου επιφύλασσε σήμερα ο blogger, όταν με ενημέρωσε ότι κατάφερα να καταρρίψω το ρεκόρ των χιλίων αναρτήσεων, που είχα θέσει στον εαυτό μου σαν στόχο -τόσο γενικά, όσο και ειδικότερα ως κάτι που ήθελα να επιτύχω μέσα στο 2015. Κάποτε φάνταζε ουτοπικό το να αγγίξω τετραψήφιο αριθμό αναρτήσεων, μα τελικά είχα πολλά να δώσω στο μπλογκ μου. Δεν φανταζόμουν τότε -όταν δημιούργησα το αποτύπωμά μου στη μπλογκόσφαιρα, μ' ένα γενικό "je ne sais quoi" και χωρίς να έχω ιδέα τι να γράψω- ότι θα ερχόταν κάποτε αυτή η μέρα για το μικρό μου μπλογκ. Fuck. Δεν φανταζόμουν καν ότι θα το κρατούσα. Ήμουν σίγουρη ότι θα βαριόμουν στην πορεία και θα το παρατούσα και αυτό ημιτελές. Έκανα λάθος. Έγινε κομμάτι της καθημερινότητας μου. Έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, κομμάτι του ίδιου μου του εαυτού. Το κομμάτι εκείνο που πάσχιζε να αναδυθεί και να δηλώσει περίτρανα την παρουσία του. Και το έκανε. Και συνεχίζει να το κάνει. Η πρώτη χιλιάδα αναρτήσεων είναι μόνο η αρχή. Συνεχίζουμε κι όπου μας βγάλει. Μοναδικό όριο το άπειρο. Βγήκα στον πηγαιμό για την Ιθάκη κι εύχομαι να 'ναι μακρύς ο δρόμος μου. Είναι ένα μοναδικό ταξίδι...

Όπως καταλαβαίνετε, το ιστολόγιο σήμερα γιορτάζει.


It's a blog party!

3 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι με το καλό και ο τετραψήφιος Λιζάκι! <3

    Όσο γράφεις εμείς θα μαστε εδώ!!! Εύχομαι πολλές πολλές ακόμα δημιουργίες σου γιατί τις λατρεύω <3 :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή