Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Fat bottomed girls you make the rockin' world go round

12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. είναι αυτό που είχα δει σε μια φωτογραφία του Freddie "LIKES GUYS. STILL MAKES FAT GIRLS FEEL LOVED." χαχαχαχαχαχαχαχα <3

      Διαγραφή
    2. Δε θέλω να ζω σ' έναν κόσμο όπου ο Φρέντι είναι νεκρός :(

      Διαγραφή
    3. Πφφφφ που είναι αυτά τα είδωλαα ? :(

      Διαγραφή
    4. Είμαι σίγουρη ότι ο Τσακ έχει στήσει έναν καλλιτεχνικό Παράδεισο(εγώ θα τον έκανα σαν το Γουέμπλει) κι εκεί έχει μαζέψει όλους τους θρύλους της μουσικής και δίνουν όλη μέρα συναυλίες

      Διαγραφή
    5. Χαχαχαχαχαα θέλω και εγώ αυτό τον παράδεισο <3 <3 <3

      Διαγραφή
    6. φίλη μου ΝΑΙ !!!
      δίνω και τα νεφρά μου για ένα βράδυ σε αυτόν τον Παράδεισο

      Διαγραφή