Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά

EDITORIAL



Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά· 1η Ιανουαρίου, ημέρα απολογισμού και ενδοσκόπησης. Σαν κινηματογραφική σεκάνς μπροστά από τα μάτια σου παρελαύνουν οι καλύτερες αλλά και οι χειρότερες στιγμές της χρονιάς που πέρασε. Τα πλην, τα συν. Τα λάθη, τα σωστά. Οι αποτυχίες, οι επιτυχίες. Οι λύπες, οι χαρές. Τα δάκρυα, τα χαμόγελα. Οι άνθρωποι που μπήκαν στη ζωή σου, αλλά κι εκείνοι που έφυγαν. Οι άνθρωποι που πέρασαν από τη ζωή σου στιγμιαία. Προσθέσεις κι αφαιρέσεις. 
Το μέτρημα.

Ακολουθεί ο δικός μου απολογισμός για το 2015, μία από τις καλύτερες και συνάμα μία από τις χειρότερες χρονιές της ζωής μου. 


Το βαζάκι των όμορφων αναμνήσεων

Τη χρονιά που πέρασε αποφάσισα να εγκαινιάσω ένα νέο "έθιμο" που είχα συναντήσει σε αναρτήσεις σε πάμπολλα μπλογκς του εξωτερικού και όχι μόνο. Οι κανόνες απλοί: παίρνεις ένα άδειο βαζάκι και από την 1η Ιανουαρίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου το γεμίζεις με χαρτάκια στα οποία σημειώνεις καλά πράγματα που σου συνέβησαν εκείνη τη χρονιά. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως περιορισμός για το περιεχόμενο αυτών των σημειωμάτων. Είναι το δικό σου βαζάκι και οι δικές σου όμορφες στιγμές. Είσαι ελεύθερος να βάλεις μέσα ό,τι σου κάνει κέφι. Αρκεί να σου φτιάχνει τη διάθεση. Κάτι σαν ημερολόγιο θετικής σκέψης, με σκέψεις και αναμνήσεις, ωστόσο, ολότελα δικές σου.


Έτσι κι εγώ τον περασμένο Γενάρη, ετοίμασα το βαζάκι μου (ευρύχωρο και ευοίωνο), το στόλισα λιγάκι, του έβαλα και μία αυτοσχέδια θήκη για τα ραβασάκια από ροζ αρωματισμένο τούλι και ετοιμάστηκα να το γεμίσω με όμορφες αναμνήσεις από το 2015. Δεν ήταν εύκολο. 

Όταν περνάς μια άσχημη φάση, είναι δύσκολο να δεις τις ηλιαχτίδες μέσα στο σκοτάδι. Κι όταν είσαι ευτυχισμένος επιλέγεις να το ζήσεις και ξεχνάς να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να το καταγράψεις σε σημείωμα για το μελλοντικό εαυτό σου, να το διαβάσει και να θυμηθεί να χαμογελάσει.

Το 2015 ήταν δύσκολο. Έζησα μερικές από τις χειρότερες στιγμές της ζωής μου. Ταυτόχρονα, έζησα και μερικές από τις καλύτερες. Το να γεμίζω το βαζάκι φάνταζε τόσο περιττό και επουσιώδες...

Μα τα κατάφερα. Έβαζα μέσα ό,τι μου έφερνε χαρά. Από τα πιο μικρά και ασήμαντα μέχρι αναμνήσεις που θα κουβαλάω μια ολόκληρη ζωή. Αρκεί να ζωγράφιζαν το χαμόγελο στα χείλη μου. Συνέχισα να επιμένω. 

Ήμουν αποφασισμένη να αποδείξω στον εαυτό μου ότι το 2015 ήταν πράγματι μια καλή χρονιά. Να αποδείξω στον εαυτό μου ότι ακόμη και τις ημέρες ατόφιου ζόφου, έβρισκα ακόμη λόγους να χαμογελώ. Ότι άξιζε να μάχομαι τους δαίμονες μου, άξιζε να μείνω ζωντανή. Always keep fighting εαυτέ μου.
« Σήμερα είχα μια σκέψη. Ίσως το βαζάκι να μη γεμίζει μονάχα με...θεϊκή παρέμβαση, ίσως να ισχύει και για αυτό το "Συν Αθηνά και χείρα κίνει". Ίσως να φτιάχνουμε εμείς οι ίδιοι τις χρονιές μας, αποφασίζοντας να βρούμε ευτυχία σε καθετί που μας κάνει να χαμογελάμε, όσο μικρό κι αν είναι αυτό. Αν εμείς αποφασίσουμε να γεμίσουμε το "βαζάκι" μας με όμορφες στιγμές, τότε στο τέλος των 365 ημερών, στον τελικό απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, τα άσχημα θα ξεκινήσουν να ξεθωριάζουν σιγά-σιγά και θα πιστέψουμε κι εμείς οι ίδιοι ότι περάσαμε μια όμορφη χρονιά... It's the little things that matter.
Αποφάσισε: Θα αντλήσεις χαρά από κάτι ασήμαντο, π.χ. ένα tweet, ή θα αφεθείς να βυθίζεσαι στη λύπη; Εγώ ήδη νιώθω καλύτερα διαβάζοντας τα χαρτάκια μου... »
- 11 Ιουνίου 2015
Χαρτάκια:  87

Κάθε τέλος είναι και μία νέα αρχή. Με κάθε νέο έτος γεννιούνται νέες ελπίδες, νέες προσδοκίες, νέες ευκαιρίες, νέες περιπέτειες... Μια αφορμή να θέσουμε τους δικούς μας στόχους για τη νέα χρονιά, τις αποφάσεις που θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους. Ότι θα γράψουμε σε 12 μήνες τον επίλογο της φετινής χρονιάς με χαμόγελο και αισιοδοξία για το τι μέλλει γενέσθαι. Με περηφάνια και ικανοποίηση για τον άνθρωπο που έχουμε γίνει.

My New Year's Resolutions:
✓ Να πάρω το δίπλωμα οδήγησης
✓ Να βρω δουλειά
✓ Να αρχίσω ξανά την υγιεινή διατροφή
+1 Να μάθω να αγαπώ τον εαυτό μου


Blogger Resolutions

Δε θα μπορούσα να εξαιρέσω το μικρό μου Παράδεισο, το ιστολόγιο μου, από τον απολογισμό για το έτος που έφυγε. Το μπλογκ μου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου. Οι μικρές «επιτυχίες» του είναι και δικά μου προσωπικά επιτεύγματα, για τα οποία είμαι αναντίρρητα περήφανη και συγκινημένη. Τι να πω, είμαι μισός συγγραφέας χωρίς τις λέξεις μου.

Ανασκόπηση μίας μπλογκο-χρονιάς

Ετήσια Στατιστικά:

424 Δημοσιευμένες Αναρτήσεις
1910 Δημοσιευμένα Σχόλια
21.590 Προβολές Σελίδας

Αφιέρωμα Halloween: 83

Αφιέρωμα Χριστουγέννων: 20

Συνολικά Στατιστικά:

1.071 Δημοσιευμένες Αναρτήσεις
3.870 Δημοσιευμένα Σχόλια
95.625 Προβολές Σελίδας

Αφιέρωμα Halloween: 84
Αφιέρωμα Χριστουγέννων: 28


Μπλογκο-στόχοι για το 2016 
Ετήσιες Αναρτήσεις:
Μάξιμουμ: Έστω και μία παραπάνω ανάρτηση από φέτος.
Μίνιμουμ: Τουλάχιστον 200 αναρτήσεις. 
Προβολές Σελίδας:
Μάξιμουμ: Έστω και μία παραπάνω προβολή από φέτος.
Μίνιμουμ: 100.000 συνολικές προβολές σελίδας.




7 σχόλια:

  1. καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά!
      2016 ευχές για υγεία, αγάπη και ευτυχία!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλη χρονια Λιζακι και παλι!θα συμφωνησω γιατη θετικη προδιαθεση που μαγνητιζει καπως θετικες καταστασεις! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και πάλι γλυκιά μου πεταλούδα!
      Η θετική προδιάθεση μπορεί να χρωματίσει τις στιγμές και να μεταμορφώσει πράγματι τις αδιάφορες καταστάσεις σε θετικές!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι το βαζάκι με τις καλές αναμνήσεις βοηθάει πάρα πολύ! Βλέπω τον εαυτό μου πόσο καλή χρονιά ήταν αυτή που μας πέρασε και από τα δικά μου χαρτάκια. Μπορεί να μην ήταν πολλά αλλά ήταν όλα πανέμορφες αναμνήσεις που πέρασα το έτος 2015.

    Σου εύχομαι οι όμορφες αναμνήσεις σου για το 2016 να είναι τουλάχιστον οι τριπλάσιες! Φιλάκια πολλά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βαζάκι βοηθάει, όντως. Έχεις κάτι να περιμένεις, ξέρεις ότι υπάρχει μέσα στο δωμάτιό σου κάτι που μπορεί -έστω στιγμιαία- να σου φέρει χαρά.

      Σου εύχομαι ένα γεμάτο βαζάκι για τη νέα χρονιά, που, όταν το ανοίξεις, ένα παλιρροϊκό κύμα από ευτυχισμένα ραβασάκια θα ξεχυθεί από μέσα του ;)

      Διαγραφή
    2. Ωωωω γλυκιά μουυυ!!! <3 <3 <3 Και σε σένα το ίδιοοο <3

      Διαγραφή