Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Το σώμα πρόσμενε.

Το σώμα πρόσμενε.
Του Μάνου Μαλέση

Τα σώματα πρόσμεναν.
Τα σώματα πρόσμεναν από καιρό.
Μονάχα μια λέξη,
μονάχα μια κίνηση σου.
Μία κίνηση,
μετά ακολουθεί το σ’αγαπώ.
Μετά το αγαπώ
έπεται ο πόνος.
Ηχηρός ο πόνος του έρωτα
-ακλόνητος –
Χιλιάδες αγαπώ
και εγώ μόνο στο δικό σου.
Μια ανάσα ψυχομαχίας συνόδευσε την κίνηση μου.
Ψιθύρισε και δόθηκε.
Μετά η άρνηση,
μετά τον πόνο.
Από τα δάκρυα,
λέξεις σχημάτισα.
Το σώμα μου ζωγράφισε
πάνω στο δικό σου
όλο τον πόνο.
Τα σώματα γράψανε το σ’αγαπώ
με το κόκκινο του έρωτα εκείνη τη νύχτα.
Το σώμα μου μονάχα το δικό σου ποθεί.
Χιλιάδες θάλασσες και εγώ να βυθίζομαι στη δική σου.

Πηγή: themachine.gr

1 σχόλιο: